[Pardus-kullanicilari] KDE Paneli boyutlandırma problemi

Umran Kamar umrankamar at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 12:10:08 EET

Merhaba;

Kde Panelini default halinden sonra bir süre %1 uzunluk 70benek genişlikte
kullandım. Tercih olarak da paneli içeriğe göre boyutlandır'ı seçtim. Sonra
eski haline getirmek için tercihi kapattım, %100 uzunluk ve 51 benek
genişliğe getirdim, fakat panelim sola dayalı ve yaklaşık %50 uzunlukta
görünüyor.

 Konumlandırma dan neyi seçersem seçeyim bir kenara dayalı ve yaklaşık bu
uzunlukta kalıyor.

Son güncellemelerdeyim ve çözünürlüğüm 1280*1024.

İyi çalışmalar dilerim, Ümran Kamar.