[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

Mesut ozdemir potlika at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 06:55:01 EET

merhaba
asıl anlamadığım ve 2-3 günden beri çözemediğim olay şu:
ben ilk pardusu kurduğumda sistemimde tv kartım bulunmakta idi. ve
ayarlarını yapmıştım.
okula gidip geldim. bu sırada elektrikler kesilmiş. bilgisayarımı açtığımda
"

*PCI: BIOS Bug: MCFG Area at e0000000 is not E820-reserved
**PCI: Not Using MMCONFIG
"
mesajı uzun bir süre kaldı. nedenini anlayamadım.
*live cdleri de denedim ancak onlar da bilgisayarı açamıyordu.
IRQlarda çakışma olabileceği benim de aklıma geldi ancak pos ekranında
ne yazık ki
tv kartının aldığı IRQ yazmıyor.
IRQları teker teker de denedim ayrıca.

takas alanı da oluşturdum. 1.2 GB. ancak hiç bir işe yaramadı
diyebilirim. şimdi
takas alanı oluşturuluyor değil de sistem saati donanım saatinden
ayarlanıyor diyor.
ve öylece kalıyor.
evde olmayan olanaklarla "kara cahil" bir kişi olarak BIOSu da uptade ettim.

bellek testini defalarca yaptım. açıkçası testten birşey anlamadım. çünkü test
hiç bitmedi. tekrar tekrar yaptı. yine bitmedi. bir hata da bulmadı.
şimdi sanıyorum tv kartımı değiştirmem gerekecek.:(

kolay gelsin

-
16.01.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: