[Pardus-kullanicilari] dinlenen cihaz

selim ok selimok at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 21:26:10 EET

Sorun bu mesajlarin direk grafik ekranda gelmesi. Ayni seyler benim icinde
gecerli. Islemcim anormal isiniyor artik bu durumu kabullenmis durumdayim.
Sebebide fan ve islemci arasindaki macun olarak görüyorum (5-6 kere cikarip
takmak durumunda kalmis ve macunun canina okumustum da).
Ancak bu uyari mesajlarindan cok sikilip, pardus'u (baska nedenleride vardi)
yeniden kurdum. Sonra bu mesajlari almaz oldum. Baktim ki su anda bi
uyarilar ctrl+alt+f1'le ulasilabilen tty1 konsol ekranina düsüyor.

Aradigimiz cevap su. Pardus'u yeniden kurmadan, nasil bu uyarilarin gidecegi
yeri ayarlayacagiz yani, tty1'e gitsin diye nasil yapariz bunu?

Iyi calismalar,
Selim

15.01.2007 tarihinde Emre Işıldağ <nelson.emre at gmail.com> yazmış: