[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

selim ok selimok at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 21:14:40 EET

15.01.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış:

> 15 Oca 2007 Pts 15:22 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Elektrik kesintilerinde bilgisayarların RAMlarının ve güç kaynaklarının
> arıza uyarısı vermeden bozuk bir şekilde çalıştığına çok şahit oldum, bence
> bu olasılıkları da göz önünde bulundurmalısınız. Hafızadaki her bitin test
> edilmesi için kullanılan Memtest diye bilgisayarı açan bir sistem var. Onu
> deneyebilirsiniz:
>
> http://www.memtest86.com/

Yeri gelmisken yazayim, bu mem test yani hafiza testi olayi, Pardus 2007
cd'si ile geliyor zaten ve gecende bir arkadasimin bilgisayarinda hic
birseyin kurulmama problemini ortaya cikardi. 2x256'lik ram'i vardi ve daha
ilk testte birinin hatali oldugunu gösterdi, sonra onu cikardik ve sorun
olmadan hem windows'u hemde pardus'u kurduk. (Gerci artik daha cok pardus'u
kullaniyor ama 2-3 ufak sorun var)
Söylemek istedigim, o programi ek olarak yüklemeye gerek yok, yalnizca
kurulum cd'sini takip yeniden baslatmak ve kurulum secenekleri kismindan
Bellek Testi secenegini secmek yeterli bu is icin.

Ancak ben üstte konustugumuz problemin bu oldugunu sanmiyorum. Cünkü windows
calisiyor, artik pardus'ta kuruluyor, ama tv karti ile acilmiyor. Bu garip.
Su takas alani olayindan ne cikacak bakalim.

Iyi calismalar
Selim