[Pardus-kullanicilari] kullanıcı yardımlarının niteliği

selim ok selimok at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 21:04:33 EET

Malesef Yücel Bey,
Bu iletinizde daha öncekine cevap olarak gelmedi. Konu basligini basinda re:
gibi bir ibare cikmasi gerekiyor. Neyse en azindan su anda cevap verdiginiz
seyin ne oldugunu görebiliyoruz.

Konuyu daha cok uzatmak niyetinde degilim, ancak. Cikan sorunlardan bizi
sorumlu tutamayacaginiza göre, pardus'un son kullaniciya yönelik olmadigina
da idda edemezsiniz, cünkü bu listede o son kullanici diye bahsettiginiz
insanlardan o kadar cok var ki, tahmin edemezsiniz. Ve onlardan biride
bendim. Bundan 7 ay önce konsol nedir haberim yoktu. Bunlari havadan
ögrenmedim. Sorarak, okuyarak ögrendim. Öyleyse sizde ayni seyi yapmalisiz.
Madem listedeki mesaj trafigini kontrol edemiyorsunuz. Size önerim
www.pardus-linux.org adresine girin. Oradaki foruma yazin sorunuzu. Böylece
takip etmeniz kolaylasacak.

Bunun disinda yine kizacaksiniz belki ama, su son gönderdiginiz iletiyi bile
okurken cümleleri 2-3 defa okumak zorunda kaldim, imla hatalari ile dolu.
Benim degil, sizin yazdiklarinizi göndermeden önce 2-3 defa okumaniz
gerekli, bu sizin göreviniz. Sorunu kendinizde aramadiginiz sürece, o sorunu
cözmeniz pek mümkün gözükmüyor. Bakin onca sey yazmissiniz, ne noktalama
isareti, ne büyük kücük harf, ne de paragraf düzeni var. Burada dilbilgisi
sinavi yapmiyoruz, mükemmel bir edebiyat örnegide talep etmiyoruz, ancak
okunabilen anlanabilen iletiler göndermek üzerine basarak söylüyorum sizin
göreviniz.

Son olarak, bu listedeki kullanicilarin yazilanlara cevap verme zorunlulugu
yoktur, böyle birseyi beklemeniz de cok yanlistir. Liste trafiginin siz de
farkinda oldugunuza göre, bir cok kisinin bu insayiflerini oldukca pozitif
yönde kullandiklarini göreceksiniz. Istisnai ve kendilerinden kaynaklanmayan
sorunlardan dolayi, "yardim etmeyi sevmeyen, kaba insan" seklinde
algilanmalari, bu liste kullanicilarinin degil böyle algilayanlarin sucu
diye düsünüyorum.

Iyi calismalar,
Selim