[Pardus-kullanicilari] OpenOffice Hakkında Yardım...

İnanç Yıldırgan optalmicus at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 20:10:06 EET

Arkadaşlar son güncellemeden sonra openoffice programındaki tüm
karakterlerin yerinde çeşitli simgeler bulunuyor. Eke bir resim koydum.
Office programını sık kullanıyorum. Yeniden yüklemek sorunu çözmedi.  --->
./openofficeorg2 dosyasını sildim yeniden başlattım yine problem çözülmedi.
Bu sorun sadece openoffice de bulunmaktadır. Diğer uygulamalar sorunsuz
şekilde çalışmaktadır.

İşte sorunun resmi http://imaj.at/6463 resme bakarak ne demek istediğimi
daha iyi anlayabileceğinizi düşünüyorum. Şimdiden teşekkür ederim.