[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Verbose Ekranı

Emre Işıldağ nelson.emre at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 19:28:37 EET

Galiba bende de oldu. Galiba diyorum çünkü hala ilk açılışta bozuk şekilleri
görüyorum ancak ondan sonrasında hiçbir şey çıkmıyor halbuki eski ayarlarla
bozuk görüntünün devamı geliyordu. Şimdi ise yazı da yok ortada ama
istediğim şey oldu, teşekkür ederim ;)

15.01.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: