[Pardus-kullanicilari] çalýþan dosyalar nasýl açýlýr?

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 19:28:34 EET

Arkadaş windows çalışan dosyaları kastetmiş olabilir. Basit windows oyunları
için exe dosyalarının üzerine çift tıklayınca wine direkt olarak açılmıyor.
Bende farkıl yöntemler ile bazı dosyaları açtım ama bir exe dosyasının
üzerine iki kere tıklayınca direkt olarak wine çalışmıyor.

Bunu yapmanın bir yolu varmıdır?