[Pardus-kullanicilari] Bir kaynaktaki dosyayı nereye indirdiğimi göremiyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 18:53:51 EET

15.01.2007 tarihinde Canberk Demirdelen <cdemirdelen at gmail.com> yazmış:

>  *çok uğraştığım halde bir türlü feirfox ve mozilla nın kullandığı geçici
> klasörü bulamadım. hazır yeri gelmişken bu konuda da yardımcı
> olabilirmisiniz..?*

ev dizininizi açın. "görünüm" sekmesindeki "gizli dosyaları göster"
seçeneğini işaretleyin.
.mozilla isminde bir klasör göreceksiniz. bunun içinde bahsettiğiniz ayarlar
ve internet sayfalarının
çerezleri mevcuttur.

diğer programların da ayarları burada genelde programların isimlerinin
başına nokta (.) işaretiyle
birlikte bulacaksınız. (.amarok  .skype  gibi...)

* Teşekkürler..*

kolay gelsin...