[Pardus-kullanicilari] dvd oynatamama..

yoksul mengucek at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 18:25:18 EET

15 Oca 2007 Pts 17:33 tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> Bu hata le bende karşılaştım bunun hata kaydı muhakkak girilmiştir bunu
> bir çözümü var elbette manuel olarak /dev/dvd gelir bunu dvd ne cd takıp
> cd sürücüyü açtığın zaman adres çubuğunda media/hdb1 gibi bir ibare
> görürsün bu ibareyi media kısmını değiştirerek yani "/dev/dvd yi
> /dev/hdb1" olarak değiştir bu ayar kısmını kaffein in ayarlar>xine
> motoru ayarları> kısmından media bölümünde bulabilirsin

merhaba..
önerinizi uyguladım.. "/dev/dvd" olan yeri "/dev/hdc" olarak değiştirdim..
beş dakika oynattı ve yine "kaynak okunamadı" hatasını verdi..
"kaynağı bulup-okuyup-beş dakika oynatıp> kaynağı okumaktan vazgeçmesi de hoş
tabii :)
ilginize teşekkür ederim..
hoşça kalın..