[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

Mesut ozdemir potlika at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 16:10:26 EET

fstab dosya içeriği
# See the manpage fstab(5) for more information.
#
/dev/sda5   /                    ext3      noatime              0 0
/.swap      none                 swap      sw                   0 0
none        /proc                proc      nosuid,noexec        0 0
none        /dev/shm             tmpfs     nodev,nosuid,noexec  0 0
/dev/sda6   /mnt/sda6            ntfs-3g
dmask=007,fmask=117,locale=tr_TR.UTF-8,gid=6 0 0
/dev/sda1   /mnt/sda1            ntfs-3g
dmask=007,fmask=117,locale=tr_TR.UTF-8,gid=6 0 0

kök dizinde .swap diye bir dosya yok. ancak yukarda .swap diye bir dizin
görülüyor...

15.01.2007 tarihinde selim ok < selimok at gmail.com> yazmış: