[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

Mesut ozdemir potlika at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 15:51:02 EET

tv kartını takıyorum. ancak pardus açılırken "takas alanı etkinleştiriliyor"
diyor ve kalıyor. bugün başka PCI kartlarını da deneyeceğim. sanıyorum bu
sorunun çözümünde yardımcı olabilir. pardusun PCI yuvaları ile bir sorunu
olabilir mi?
teşekkürler...

15.01.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: