[Pardus-kullanicilari] Cisco VPN ve Kvpnc

selim ok selimok at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 15:03:53 EET

15.01.2007 tarihinde fahri donmez <fahridon at gmail.com> yazmış:

> kvpnc den dosyayı import etme menüsünü gödrüm. ben sadece windowsta
> pcf dosyasını nasıl yaratacağımı bilemiyorum.....

Fahri Bey, acikcasi orda nasil yaratilacagini bende bilmiyorum. Biz hazir
pcf dosyasi kullaniyoruz cünkü Universite hazirliyor bu dosyayi ve icinde
grup parolasi oldugu icin elle hazirlamak icin o parolayi bilmek gerekiyor.
Elle Kvpnc üzerinden ayarlayabilirsiniz,tabi ne gerektigini biliyorsaniz.
Epey derin ayarlar var bu nedenle bence bu ayarlari baglanti kurmak
istediginiz yere sorun.

Örnek dosya isterseniz burda bizim kullandigimiz örnek.

[main]
Description=VPN Verbindung Uni Karlsruhe - alles getunnelt
Host=vpn.uni-karlsruhe.de
AuthType=5
GroupName=vpn
GroupPwd=
enc_GroupPwd= **bunu siliyorum ne olur ne olmaz diye, dosyayi bile
sifre karsiliginda veriyorlar sorun cikmasin sonra :)**
EnableISPConnect=0
ISPConnectType=0
ISPConnect=
ISPPhonebook=
ISPCommand=
Username=
SaveUserPassword=0
UserPassword=
enc_UserPassword=
NTDomain=
EnableBackup=0
BackupServer=
EnableMSLogon=1
MSLogonType=0
EnableNat=1
TunnelingMode=0
TcpTunnelingPort=10000
CertStore=1
CertName=
CertPath=
CertSubjectName=
CertSerialHash=00000000000000000000000000000000
SendCertChain=0
VerifyCertDN=CN*".rz.uni-karlsruhe.de"
PeerTimeout=90
EnableLocalLAN=1