[Pardus-kullanicilari] Swap alanını kaldırma

Tayfun YÜĞRÜK tayfunytu at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 14:59:05 EET

   Boyutu kendiliğinden derken linux tarafından otomatik olarak değiştirilen
boyut mu demek istiyorsunuz ? Yani windozede takas alanı boyunu otomatik
belirle seçeneğinde olduğu gibi ?
  Eğer öyle ise bildiğim kadarı ile linuxun bu şekilde desteği.yok.
  Yanlış anlama olmaması için yine yazıyorum linuxa sonradan swap dosyası
eklenebiliyor ve bunun boyutunu tamamen siz belirliyorsunuz.Eski swap
dosyasını da swapoff komutu ile kaldırabiliyorsunuz ve normal bir dosya
olduğu için de "rm" ile bu dosyayı silebiliyorsunuz.