[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Verbose Ekranı

Emre Işıldağ nelson.emre at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 14:52:58 EET

Herkese merhaba,

Ekran kartımı sorunsuzca tanıtmama rağmen Pardus'un açılış ve kapanış
ekranlarını bozuk şekiller olarak görüyorum. O yüzden açılışı metin
görünümlü hale getirmek istiyorum, tıpkı standart ekran ayarlarında olduğu
gibi. Çünkü ben kurulumu normal ayarlarla yaptım, şimdi ise açılış ve
kapanış ekranlarını Verbose görmek istiyorum. Eğer grub.conf'ta bir
değişiklik gerekiyorsa bunu yazabilir misiniz? Galiba bunun için
grub.confdosyasında değişiklik gerek ama bilmeden dokunmak
istemiyorum. Veya artık
her nereden yapılıyorsa...

Teşekkürler