[Pardus-kullanicilari] sistem ýsýnmasý

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 23:52:02 EET

> Sanırım sizin güncellemeleriniz tam deil.Çünkü şu anda bende 3 adet
>

> tüm güncellemeleri yaptım şu anda. ama yine de o seçenekleri göremedim.
> güç yöneticisinin güncelledim. donanimda neredeyse yüklenmedik şey
> bırakmadım. linux kernelleri yükledim. kde baseleri yükledim (diğerleri
> başka şeylerde işime yarayacaktı ondan)... yani neredeyse tüm güncellemeleri
> yaptım ama yine de gelmedi :(

Aynı sorun bende de mevcut.
Hatayı anlayabilecekler için ekran görüntülerini kaydettim.
Simgeyi sağ tıklayınca açılan menü :
http://img488.imageshack.us/img488/3335/gorevcubugugu5.png
Simgeye tıklayınca gelen pencere (görüntüyü adaptörü çıkardıktan sonra
kaydettim) : http://img488.imageshack.us/img488/3456/bilgilendirmepf4.png
Ayrıca Kpowersave de dahil bütün güncellemeler yapıldı :
http://img488.imageshack.us/img488/2055/hakk305ndalp7.png

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Saygılarımla

--