[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

Mesut ozdemir potlika at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 22:37:03 EET

tekrar merhaba
söylemiş olduğunuz CMOS sıfırlama işlemini anakart kitapçığı yardımı ile
yaptım. BIOSu  tekrar ayarladım.kurulum cdsini takıp yeniden kurmayı
denedim. ancak yine başaramadım.
pardus 2007 yi seçince mavi ekranda kalıyor. hiç bir tuş işe yaramıyor.
standart ekran modu ve minimum ayarları seçince "sistem saati donanım
saatinden ayarlanıyor" ekranda gördüğüm son yazı oluyor. ve işleme devam
etmiyor. hiçbir tuş işe yaramıyor.:(

14.01.2007 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> yazmış: