[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

selim ok selimok at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 21:01:21 EET

Su anda windows mu kullaniyorsunuz?
Eger öyleyse pardus'un kurulu oldugu bölümde önemli verileriniz yoksa,
formatlayip tekrar kurulum yapmayi deneyebilirsiniz.
Acikcasi cok sasirtici geldi bu sorun bana...
Biraz detayli anlatabilirmisiniz. Hata grub ekraninda secim yaptiktan sonra
mi cikiyor? Oradan windows'u sectiginizde sorunsuz mu aciliyor?
Hic bir linux kurulmuyor dediniz, ne hata veriyorlar?
Bahstettiginiz  "PCI: BIOS Bug: MCFG Area at e0000000 is not E820-reserved
hatasini bende aliyorum, ancak o hatayi verdikten hemen sonra islemleri
yapmaya devam ediyor, ve hic problem olmadan pardus'u kullanabiliyorum. Siz
bu hatayi aldiktan sonra enter'la devam etmeye calisinca bir sey oluyor mu?
Pardus'u yeniden kurmak istediginizde, hangi asamada sorun cikiyor, hata
olarak ne aliyorsunuz?
Bios'ta ilk boot secenegi cd-rom mu sabit disk mi?

Iyi calismalar,
Selim