[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

selim ok selimok at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 20:20:13 EET

Üzgünüm ama bu bir donanim hatasina benziyor, elektriklerin kesildigi sirada
sabit diskiniz zarar görümüs olabilir. Bunu anlamak icin calisan cd ile acin
deneyin diyecektim ki, acilmiyor olmasi da bunu gösterir zaten. Bilgisayar
ilk acilirken BIOS'a girin (genelde del tusuna basinca girer) orada sabit
diskinizin görünüp görünmedigine bakin, sonra birde emin olmak icin, kasanin
icinden elektrik ve data kablolarini kontrol edin. Umarim böyle basit bir
sorundur, yoksa yeni bir sabit diske ihtiyaciniz olabilir :(

Iyi calismalar,
Selim