[Pardus-kullanicilari] sistem ýsýnmasý

Can Coskuner fethicanc at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 17:09:26 EET

> bende işlemci frekansı tipinde değil şema seçimi şeklinde seçenekler war.
> Orda performans, sunum, akustik, güç koruma mevcut. ben bunlardaki farkın
> sadece kapanma süreleri olduğunu düşünüyorum çünkü sunum ve akustik biraz
> alakasız geldi. bu seçeneklerin hepsini denedim ama hepsi de aynı şekilde
> gösterdi frekansı...
>

> Sanırım sizin güncellemeleriniz tam deil.Çünkü şu anda bende 3 adet
seçenek mevcut.(performans-dinamik-güç koruma)
Karalı sürüme gelinceye kadar adım adım her işlemci tipi  için gerekli olan
eksik modüller müdüre eklendi.Mesela benim amd turion işlemcim için gerekli
olan  frekans ayarlama modülü de  sonradan eklendi.Bu yüzden kpowersavin en
güncel versiyonuna geçip sorununuz devam ediyor mu diye bakın.