[Pardus-kullanicilari] sistem ýsýnmasý

Can Coskuner fethicanc at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 16:52:21 EET

> dinamik gibi bişi göremedim ben. zaten ben de önceleri öyle bişiler aradım
> ama göremedim. o program açık bu arada ....güç koruma moduna fln da koydum
> deÄŸiÅŸmedi

Kpowersave ikonuna sağ tıklayıp -->İşlemci frekans davranışını ayarla
dediÄŸinizde
- performans
- dinamik
- güç koruma
olmak üzere 3 adet seçenek gelmeli karşınıza.
Eğer bunları teker teker denediğinizde de frekansta bi değişiklik olmuyorsa
hata kaydı girmelisiniz sanırım.Yalnız frekans seçimini her
değiştirdiğinizde kpowersave'in bilgilendirme ekranını kapatıp tekrar
açın.Eğer bi deişiklik olduysa bu işlemden sonra görebilirsiniz.