[Pardus-kullanicilari] katapult

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 15:18:35 EET

Uzun süredir Katapult programını kullanıyorum, çünkü bastığınız tuş sayısını azaltabiliyor (bilmeyenler için söylüyorum).

Geçenlerde Katapult'un ayarlarını "kurcalarken" sistem çekmecesindeki (sağ alt köşedeki) simgesinin görünmez olmasını sağladım. Sonra da nasıl geri getireceğimi bulamadım :(

Sonunda bunu düzeltmenin yolunu buldum, aynı problemi yaşayan olursa diye mesaj listesine göndereyim dedim:

Ev dizininizin altındaki .kde3.5/share/config dizininde katapultrc isminde bir dosya var. Onu açın (örneğin kwrite ~/.kde3.5/share/config/katapultrc komutuyla), systrayIcon simgesini bulun. Görünmez olsun dediyseniz SystrayIcon=false göreceksiniz o satırda. Oradaki "false" yerine "true" yazınca düzeliyor. Bilginize...