[Pardus-kullanicilari] Swap alanını kaldırma

Tayfun YÜĞRÜK tayfunytu at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 15:43:11 EET

   Ewt takas alanı ayarlamak mümkün hatta windozedeki ile aynı mantık ile
düzenleniyor.Ben linuxumu ilk kurduğumda swap "partisyonum" ufak idi (256mb)
daha sonra bu partisyonun büyüklüğü yetmedi ve ufak bir araştırmadan sonra
nasıl yapıldığını öğrendim.Olay aynı windozedeki gibi ama farkı konsoldan
yapıyorsunuz, biraz daha zahmetli (linuxcular zahmete girmeyi sever : ).
   Eger var ise Pardus wikilerinden ogrenebilirsiniz, yok ise bilen
birilerinin eklemesi iyi olur.Ayrica bloguma almistim oradan da
bakabilirsiniz :
http://yugruk.wordpress.com/2006/12/28/linux-swap-alani-ekleme/