[Pardus-kullanicilari] pisi bağlantı zaman aşımı

Salih OBUT sobut at hacettepe.edu.tr
14 Oca 2007 Paz 13:20:05 EET

Merhaba arkadaşlar,

Benim sorunum pisi ile ilgili. beryl kurmadan önce linwnck paketini kurmam
gerekiyor ancak "konsol"u kullanarak "pisi -v it libwnck" komutunu
girdiğimde aşağıdaki mesajı alıyorum.

-----------------------------
pisi -v it libwnck
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler
kurulacak:kernel-headers
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler
yükseltilecek:jpeg baselayout kernel udev nano mudur coreutils
Bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kurulacaktır:
kernel mudur nano coreutils jpeg baselayout udev kernel-headers rt73
acx100 rt2400 madwifi-ng alsa-driver rt2570 lirc rt61 ltmodem acerhk
lmpcm_usb fuse unionfs eciadsl libwnck gspca ipw3945 ndiswrapper slmodem
rt2500 ungrab-winmodem pwc
Paket(ler)in toplam boyu: 18.77 MB
Paket kernel, pardus-2007 deposunda bulundu
Paket adresi:
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/kernel-2.6.18.6-71-38.pisi
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
[Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok:
'/var/cache/pisi/packages/kernel-2.6.18.6-71-38.pisi.part'
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
---------------

"pisi lr" komutu ile aşağıdaki deponun kullanıldığını görebiliyorum.

---------------
pisi lr
pardus-2007
   http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml
---------------

Ayrıca internete pisi haricindeki tüm programlarla (internet tarayıcılar,
kopete v.b.) ile bağlanabiliyorum. 2 gündür bu problemi yaşıyorum. Server
tarafından problem olacağını sanmıyorum.çünkü bu kadar uzun sürmezdi ve
"http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007" klasörünü firefox tan
göremezdim.

Bu problemle karşılaşan biri varsa açıklamada bulunabilir mi?

Bilgisayar konfigurasyonum şöyle:

Celeron 633MHz (o/c 808MHz)
Asus CUSL2-C
384 MB SDRAM
ASUS AAM6030 BI ADSL model
20 GB HDD

Su sisteme ikinci Pardus yükleyişim. İlkini güncelleme yaptıktan sonra KDE
yi açamadığım için sildim tekrar kurdum ve şimdi güncelleme problemim var.

teşekkürler.

Salih Obut
Büyüklük odur ki kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi
aldatmayacaksın. Memleket için gerçek ülkü ne ise onu görecek ve o hedefe
yürüyeceksin. Herkes senin aleyhinde bulunacaktır, seni yoldan çevirmeye
çalışacaktır. İşte sen burada direneceksin. Önünde sonsuz engeller
yığılacaktır. Kendini büyük değil, küçük, araçsız hiç telakki edecek,
kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak bu engelleri asacak, ondan sonra
sana büyüksün derlerse bunu diyenlere güleceksin. - Mustafa Kemal ATATÜRK