[Pardus-kullanicilari] Pardus týbbi istatistik

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 11:58:09 EET

Ertuğrul bey, eline sağlık güzel haber.

Bir kaç rkwardla ilgili tespitimi hemen ileteyim.
1. data girdikten sonra my data altında biriken verilerimi yazıcıdan çıktı
olarak alabileceğim bir yol yok, sadece analiz yaptıktan sonra çıkan
analizleri yazdırabiliyoruz.
2. data giriş bölümünde isim adlı bir satır var burası türkçe karakter kabul
etmiyor.
3. analiz yaptıktan sonra verilerimi daha sonra kullanmak üzere kaydetmek ya
da elde ettiğim analiz sonuçlarını daha sonra bir kez daha bakmak üzere
saklamak istediğimde izleyeceğim yolu anlamadım.
4. Yukardaki barda dosya altında save ve load bölümleri türkçe değil
Tükçeleştirmek lazım ve verileri ve sonuçlarını kolayca ayrı ayrı
kaydedebilmemiz lazım.
5. Analizleri yazdıracağımız zaman biriken sayfalardan hangisinini
yazdıracağımıza karar veremiyoruz  çünkü biriken analiz sayfaları
numaralandırılmıyor. her defasında tüm sayfaları yazdırmak ya da deneme
yanılma ile bulmamız gerekiyor

14.01.2007 tarihinde ertugrulerata <ertugrulerata at gmail.com> yazmış: