[Pardus-kullanicilari] AC'97 MIDI

RAMAZAN AKIN ramazanakin at hotmail.com
14 Oca 2007 Paz 05:23:52 EET

13 Ocak 2007 Cumartesi 17:24:36 Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmıştı;
     >Merhabalar,
     >Intel anakartımdaki AC'97 (ICH5) ses kartının MIDI portunu
etkinleştirmek istiyorum.
     >lsmod çıktısında (http://www.midi-howto.com/ adresinde belirtilen)
MIDI ile ilgili modüller yüklü değil;
      >Ses kartımın MIDI özelliğini (ki kullananlar var bkz:

 >http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php?company=Intel&card=ICH+southbridge+AC97+audio.&chip=440MX%2C+i810%2C+i810E%2C+i820%2C+ICH4%2C+ICH5%2C+ICH6&module=intel8x0)
     >etkinleştirmem için ne yapmam gerekiyor?

ben deki bilgisayrda ise;
pardus ~ # lsmod |grep snd
    snd_seq_virmidi         7264  0
    snd_rawmidi            22880  1 snd_seq_virmidi
    snd_pcm_oss            41568  0
    snd_mixer_oss          16128  1 snd_pcm_oss
    snd_seq_dummy           4100  0
    snd_seq_oss            31424  0
    snd_seq_midi_event      7040  2 snd_seq_virmidi,snd_seq_oss
    snd_seq                47440  6
    snd_seq_virmidi,snd_seq_dummy,snd_seq_oss,snd_seq_midi_event
    snd_seq_device          7916  4
    snd_rawmidi,snd_seq_dummy,snd_seq_oss,snd_seq
    snd_hda_intel          19572  1
    snd_hda_codec         151600  1 snd_hda_intel
    snd_pcm                71908  3 snd_pcm_oss,snd_hda_intel,snd_hda_codec
    snd_timer              21924  2 snd_seq,snd_pcm
    snd                    49732  14

snd_seq_virmidi,snd_rawmidi,snd_pcm_oss,snd_mixer_oss,snd_seq_dummy,snd_seq_oss,snd_seq,snd_seq_device,snd_hda_intel,snd_hda_codec,snd_pcm,snd_timer
   snd_page_alloc          9864  2 snd_hda_intel,snd_pcm

geliyor. Kmid calışıyor midi ler normal çalışıyor ama ses yok. :) kmid
içinden ses vermeye kalkınca pardus donuyor. klavyeden num lock yanım
sönmüyor. saat ilerlemiyor ( bir saat kadar bekleme rağmen. ) hatırladığım
kadarıyla linux dağılımların birinde dinlemiştim.

hata kodu giirlmiş .... Bugzilla Hata 4787

pardus da midi dinleyen var mı??

Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr/

Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr