[Pardus-kullanicilari] openoffice ve açılma hızı

selim ok selimok at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 04:54:24 EET

2007/1/13, Bulent TUNCBILEK <edinak2000 at gmail.com>:

> Merhaba
> sanırım gözden kacırdığınız bir nokta var. Openoffice ile Microsoft Office
> arasında yapısal fark mevcut, openoffice bütünleşik bir yazılım microsoft
> office ise birbirinden bağımsız yzılımlar. Şöyle özetleyem Openoffice
> açıldıktan sonra yeni bir belge açmak istediğinizde bu belge ister
> Write,Calc,Impress,Base,Draw,Math ve Html olsun anında açar fakat bu şans
> microsoft office için böyle değil her biri için ilgili yazılımını
> çalıştırmanız gerekir ve ayrı tipte 3 veya 4 belge açtıktan sonra aslında
> openoffice pek fazla geride kalmıyor.

Belkide isin yanlis tarafida burda. Yalnizca kelime islemci kullanmak
isteyen birisi, neden veritabani uygulamasina ait dosyalarin yüklenmesini
beklesin ki. Belki de hic kullanmayacak. Bu cok mantiksiz, acikcasi
söylediginiz seyin ne derece dogru oldugunu yada ne derece dogru anladigimi
bilmiyorum. Ancak eger durum böyleyse büyük bir hata yapiliyor bence.
Altinda yatan olasi sebepleri de düsünmek gerekiyor aslinda. Ancak nedense
hic bir mantikli sebep bulamiyorum. O zaman bunlari farkli isimlerle
cagirmanin bir anlami yok, oo gel kuzum diyebiliriz :)

Iyi calismalar,
Selim