[Pardus-kullanicilari] Pardus tıbbi istatistik

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 03:39:32 EET

Tib konusunda olmasa da genel amacli istatistiksel programlar olarak
sunlara da goz atabilisiniz:
GNU R (Yuzlerce ek paketi var. Aralarinda tib'le ilgili onemli
paketler olduguna eminim)
gretl (gnu regression econometrics and time-series library)
GNU Octave (Matlab benzeri)
Scilab (yine Matlab benzeri)