[Pardus-kullanicilari] pardus ile ubuntu gruba kurma

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
14 Oca 2007 Paz 03:21:53 EET

14 Oca 2007 Paz 02:58 tarihinde, Tevfik Ozden şunları yazmıştı:
> Sn.Guardiyan
>
> - Hem pardus hem ubuntu...
> - Bu dogru bir yöntem degil
> - Birini seçin,kullanın - Silin digerini yükleyin.
> - İkisi de ayni işletim sistemi

"ikisi de aynı işletim sistemi" ne demek?

ikisi de linux dağıtımıdır evet ama..

pardus kararlı bir sürüm ubuntu hala beta
pardus kde masaüstü kullanır, ubuntu gnome
sadece bu açıdan aralarında dünya kadar fark var..

neden doğru bir yöntem olmasın?

ben dahil bilgisayarında deneme, karşılaştırma yada sırf hoşuna gittiği için
(ben pardus u normal kullanımım ve tüm işlerim için, linux elive ı görselliği
hoşuma gittiği için, her indirdiğim linux dağıtımını da denemek ve fikir
edinmek için bilgisayarımın üç bölümünde aynı anda bulunduruyorum sürekli)
iki yada birden çok linux dağıtımı kullanan bir çok insan var...

pantolon giydiğinizde iç çamaşırı giymeyin tevfik bey.. birini seçin, giyin..

--
Özgürlük için : www.pardus.org.tr