[Pardus-kullanicilari] listemizin "ek" limiti değişebilir mi ?.. acaba :)

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
13 Oca 2007 Cmt 23:49:44 EET

yoksul wrote On 13-01-2007 23:39:
> merhaba..
> daha önce listeye yolladığım bir kaç ileti, eklediğim ek-dosyalardan dolayı
> kabul edilmedi..
> ekler -yanlış hatırlamıyorsam- 30 KB yada 40 KB civarındaydı.. (hata
> iletilerinin görüntüleriydi)
> ben karşıma çıkan-anlamadığım bir hata iletisini listeye yollayıp yardım
> isteyebilmeliyim diye düşünüyorum..
>  listenin kabul ettiği "ek limiti" çok kısıtlı diye düşünüyorum..
> bu limitin biraz -belki birazdan fazla-  yükseltilmesini talep etsek..
> yoksa bu sadece benim derdim mi :)
> ne düşünüyorsunuz ?
> [...]
Hataları hata takip sistemine girerseniz oraya dosya da ekleyebilirsiniz.

İlle de listeye danışmak istiyorum diyorsanız bir dosya/resim paylaşım
hizmetine yerleştirip buraya da bağlantısını gönderebilirsiniz.
İlgilenmek isteyen bir tıkla ulaşır, ilgilenmeyenler de boşuna 30 ~ 40
kb indirmez.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen