[Pardus-kullanicilari] YARDIM - Gforge 4 go ekran kart1

Canberk Demirdelen cdemirdelen at gmail.com
13 Oca 2007 Cmt 19:24:14 EET

ne çıktı verdiğini görebilmek için aynı komutları tekrar girdim ve alet
saçmaladı. bende bahsi geçen nvidia paketlerini kaldırıp tekrar
yükledim. ve tekrar aynı komutları verdim..

sevinerek söylüyorum ki şu an çalışıyor. hatta filigt gear oyununu
açıyor bile.. :)

vaktinizi aldığım için özür diler yardımlarınız için çok çok teşekkür
ederim..

tüm pardus sevenlere sizin nezdinizde saygılar..

not: bilgisayarım;
HP NX9105 kullanıyorum.
gforge go 4 32 ekran kartı
amd +3000 socket 754