[Pardus-kullanicilari] cvs icin vekil sunucu ayarlari

selim ok selimok at gmail.com
13 Oca 2007 Cmt 15:36:55 EET

Birde söyle bir olay varmis; (SOCKS icinmis farki nedir cok iyi bilmiyorum)

 This is an example how to use a SOCKS proxy in Linux.

$ export SOCKS_SERVER=127.0.0.1:1080 (your socks proxy server ip
address:port) $ cd /home/user/wherever/ $ runsocks cvs -
d:pserver:anonymous at cvs.linuxdcpp.berlios.de:/cvsroot/linuxdcpp login $
runsocks cvs -z3
-d:pserver:anonymous at cvs.linuxdcpp.berlios.de:/cvsroot/linuxdcpp
co linuxdcpp