[Pardus-kullanicilari] kullanýcý yardýmlarýnýn niteliði

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
13 Oca 2007 Cmt 14:40:55 EET

merhaba pardus kullanıcıları
  Son güncellemelerden sonra diskin diğer bölümlerine ulaşamıyorum diye mailler atmama rağmen sistem bilgisi az olan benim gibi bir kullanıcıya yeterli yardım gelmedi ve bende çare olarak pardusu yeniden kurma girişiminde bulundum(çünkü pardusu internete bağlayamıyorum çevirmeli modemle, ortak kullandığım disk bölümünede ulaşamayınca makinede pardusun bulunmasının bir anlamı kalmıyor bütün bilgilerim internetten buluyor ve depo olarak kullandığım disk bölümü ayrı olmak zorunda olduğu için mutlaka pardusun diğer disk bölümlerini görmesi gerekiyor)kurulum cd sini doğrulatmama rağmen hata bulamayınca bende kuruluma devam ettim ve en son grup kurulumunda nedense hata verdi ve makina orda kaldı yeniden başlattım işletim sistemini bulamadı ve error 17 diye hata verdi fdisk /mbr yapacaktım onuda yapamadım bütün bilgilerimin gittiğini zannettim fakat son anda aklıma başka birşey geldi windows 2000 başka bir bölüme
 kurdum pardusun kurulu olduğu disk bölümünüde formatladım ve 2000 kurduktan sonra xp deki bölümlere  ulaştım xp göçmemiş ama açılışta çalışmıyordu içindeki belgelerimdeki ve masaüstü dizinindeki dosyalarımı güvenli bir yere 2000 ile kopyladıktan sonra yeniden xp yi kurdum(neden baştan xp kurmadın derseniz kullandığım makine bir toshiba laptop ve kendine özgü bir kurulum cd var ve yeniden kursanız bile diskin bootunu iyiyce temizlemeden(yani fdisk/mbr) gene açılmıyor çünkü daha öne denedim aynı şey ikinci kez
   başıma geldi) şunu çok iyi anladım pardus konusunda sorunlarda genelde kullanıcı yalnız kalıyor gibi geldi neden;
  1- güncellemeler yerleştirilirken acaba kontrol edilmiyormu?
  2-bir sürü makina var belki her makinada güncelleme sonrası hata vermiyor olabilir ama yardım istediğimizi gören ço ksayıda arkadaş olduğuna eminim ve geliştiricilerde görüyordur buna rağmen gerçek bir yardım gelmedi  ben 2 yılda biriktirdiğim bilgileri  kaybetme tehlikesi ile karşı karşıya kaldım. önceki kurulumda çoğunu kaybettim
  3-pardus cd sini doÄŸrulatmama raÄŸmen neden grup kurulumunda hata veriyor ki
   sonuç itibari ile artık bilgi kaybına uğramak istemiyorum ve bu kkonularda tekrar düşünülmesini istiyorum. Bunu bir sitem olarak algılayabilirsiniz fakat sistemim yerinde duruyor olmasına rağmen belki de küçük bir hareketke yapabileceğim kurtarma için sistemi yeniden kurmak zorunda kalıyor ve hatasız zannettiğim cd en sonunda hata veriyor ve bilgi kaybına uğruyorum
  bildirdiğim konularda bir çözüm bulunursa mesela neden diskin diğer bölümlerini göremiyorum böyle bir hata olsa bile hemen düzeltme yöntemi en alt kullanıcıların anlaya bileceği şekilde açıklanması gerekmezmiydi.
  bu kadar alt seviye bir kullanıcı ile uğraşamayız diyebilirsiniz o zaman pardus kullanıcı sayısı nasıl artacak neyse arkadaşlar genede sağolun  yardım edenede etmeyenede

  yücel Türk

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com