[Pardus-kullanicilari] Klavye Duzeni ve xorg.conf

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
13 Oca 2007 Cmt 10:22:53 EET

cem sonmez wrote On 13-01-2007 00:39:
> xorg.conf'u silip defalarca yeniden baslattım ama o zaman konsola
> dusuyor ya da siyah ekran cıkıyor.
> Su an kopyalşamıs oldugum xorg.conf un ise tam oldugundan emin degilim..

Siyah ekran çıktığında CTRL+ALT+F1 ile konsola düşebilirsiniz. Buradan
xorg.conf'un yaratılıp yaratılmadığını kontrol edebilir (yaratılıyor mu
yaratılmıyor mu?). Ya da nano gibi bir editörle düzenleyebilirsiniz. X'i
başlatmak için startx komutu var, ya da X içinden CTRL+ALT+BACKSPACE ile
yeniden başlatma yapabilirsiniz.

xorg.conf dosyanızı gönderirseniz belki daha bilgili birileri bu konuda
yorum yapabilir.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen