[Pardus-kullanicilari] Tarayıcı (Scanner)

Ali Tunca Tüfekçibaşı alituncat at gmail.com
13 Oca 2007 Cmt 10:22:56 EET

24.05.2006 tarihinde Ali Tunca Tüfekçibaşı <alituncat at gmail.com> yazmış:

> Teşekürler, kolay gelsin
>
> 24.05.2006 tarihinde İsmail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış:

Merhabalar
En son güncelleşmiş haliyle Pardus 2007 kullanıyorum, kooka programını
çalıştırdığımda aşağıdaki hata mesajını ceriyor

Hata: Hiç tarayıcı aygıtı bulunamadı
Sisteminizde (Scanner Access Now Easy) paketi kuruludeğil. Bu paket KDE
tarama sisteminin kullanılması için gereklidir.
Lütfen http://www.mostang.com/sane adresine gidip SANE paketini sisteminize
kurun.

Mustek 1200 UB Plus için lsusb çıktısı ise aşağıdaki gibi

pardus burmak # lsusb
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 005: ID 05d8:4002 Ultima Electronics Corp. Artec Ultima 2000
(GT6801 based)/Lifetec LT9385 Scanner
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000