[Pardus-kullanicilari] Chip

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
12 Oca 2007 Cum 20:46:12 EET

Linux, linuks olarak okunduğuna göre "linuks" da yazılabilir. Uluslararası
adlandırmada doğaldır ki "linux" yazılacaktır. HSBC'yi  "eyç-es-bi-si" diye
okuyanlara karşı "he-se-ce-be"'yi savunmak gerekir. HSBC gibi "RAM" da bir
kısaltma olduğuna  göre Türkçe yazım ve söyleniş kuralına göre "ram" demek
gerekir. RAM'ı "rem" diye okursak; HSBC'yi de "eyç...." diye okumamız
gerekir.
Saygılarımla...

12.01.2007 tarihinde Çetin Meriçli <cmericli at fisek.com.tr> yazmış: