[Pardus-kullanicilari] Openoffice calc

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
12 Oca 2007 Cum 19:04:33 EET

11 Oca 2007 Per 22:53 tarihinde, Hikmet TEMİZ şunları yazmıştı:
> Openoffice 2.1 kullanıyorum. Calc programında internetten indirdiğim bir
> excell dosyası (Vergi İadesi) ile çalışırken dikkatimi çeken önemli bir
> konu hakkında uyarıda bulunmak istedim. İndirdiğim dosyaya ait sayfaları
> birbirine bağlayan hyperlinkler önce çalıştı. Daha sonra ben vergi iade
> fişlerini girdikten sonra kapattım ve ertesi gün dosyayı açtığımda
> hyperlinklerin çalışmadığını gördüm. Elle kendim tekrar düzenledim ve
Bildiğim kadarıyla bir .xls dosyasını (Excel dosyasını) OpenOffice ile açıp birşeyleri değiştirdiğinizde size hangi biçimde kaydetmek istediğinizi sorar. Eğer Microsoft Excel dosyası olarak kaydet derseniz mantıken böyle bir sorun olmamalı. Ama eğer OpenOffice biçimine dönüştür derseniz böyle bir sorun yaşayabilirsiniz. (Ancak şunu da söylemeliyim, tersi de mümkün, çünkü OpenOffice projesini incelemedim ve .xls dosyaları ile ne kadar uyumlu olduğunu ve bu konudaki davranışlarını tam olarak bilmiyorum.)

Orjinal dosya elinizde ise, OpenOffice belgesi olarak kaydetmeyi ve .xls belgesi olarak bırakmayı deneyebilir misiniz?