[Pardus-kullanicilari] beryl sorunu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
12 Oca 2007 Cum 18:56:53 EET

12 Oca 2007 Cum 10:03 tarihinde, Cem TURGUT şunları yazmıştı:
> yanında kırmızı elmas çıkıyor fakat pencerelerin üst tarafları kayboluyor.
Bu durumu daha önce ben de yaşamıştım. Pencere dekoratörünü tazele dediğinizde düzelecektir.
> durum konsol açık değilken Beryl ayarlarına giremiyorum açılmıyor. Konsol
beryl ayarlarında beryl-settings sekmesinin yanındaki işaretleme kutusunun (hani tıklayınca içine x {çarpı} gelen ya da çarpı varsa çarpı silinen nesne) durumu nedir? Açık mı (yani işaretli mi?)