[Pardus-kullanicilari] beryl sorunu

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
12 Oca 2007 Cum 14:29:48 EET

Merhaba

Benim beryl ile ilgili bir sorunum var. Beryl-manager yazdıktan sonra saatin
yanında kırmızı elmas çıkıyor fakat pencerelerin üst tarafları kayboluyor.
Yani taşıma yada boyutlandırma yapamıyorum. Yöneticiye sağ tıklayarak
pencere dekaratörünü değiştir diyerek KDE seçiyorum geri geliyorlar ardından
tekrar Beryl seçtiğimde Beryl normal olarak çalışıyor. Bir de ilginç bir
durum konsol açık değilken Beryl ayarlarına giremiyorum açılmıyor. Konsol
açık olunca açılıyor :S Konu hakkında bilgisi olan varsa yardımları için
şimdiden teşekkürler.

Cem Turgut