[Pardus-kullanicilari] Grafik kart sorunu

selim ok selimok at gmail.com
12 Oca 2007 Cum 12:48:12 EET

Enis Bey,
Bence kart degisikligi yapmadan önce biraz daha düsünün. Ben size o kartla
ilgili sorun ciktigini ancak bu sorunlarin sizinkiyle ayni olmadigini
söyledim. Bense sorun baska birseyden kaynaklaniyor olmali. Listede ati
radeon 9550 ekran karti kullanip pardusu normal sekilde acanlar var. Ufak
cözünürlük sorunlari cikmis bunlarda asilmis bir sekilde.
Sorun baska bir yerde gibi geliyor bana. Yinede ben degistiricem ekran
kartini diyorsaniz siz bilirsiniz. Ama önce biraz daha arastirin derim. Su
anda vaktim olmadiginda pek arastirma yapamiyorum, ama umarim listeden
birileri cikip sorununuzun cözümünü söyler.

Iyi calismalar
Selim
12.01.2007 tarihinde Enis AKCAM <enisakcam at ttnet.net.tr> yazmış: