[Pardus-kullanicilari] pisi yeni paketleri gostermiyor

bunyamin ural bunyaminural at gmail.com
11 Oca 2007 Per 21:16:50 EET

ben pardus 2007 kurmustum
daha once de boyle bir sorunla karsılasmamıstım
faik beyin soylediklerini yaptım ama sanırım beceremedim
su mesajı verdi

'Bir veritabanı işlemi yarıda kesildi. PiSi'yi normal veritabanı
düzeltme işlemi için yeniden çalıştırmalısınız. Boş disk
alanınızın bulunduğuna emin olun.
Sadece dosya bozulması ve veritabanı versiyon değişimi oluğu zaman
rebuild-db komutunu kullanmanız gerekir.
(-30978, 'DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery -- PANIC:
DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery')
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.'

--
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr