[Pardus-kullanicilari] 2. hard diski bilgisayara bağlamak için yardım lütfen..

"Dr.İ.Tayfun ŞAHİNER" tayfunsahiner at gmail.com
11 Oca 2007 Per 20:38:33 EET

    merhaba ,şuan bilgisayarıma pardus 2007 kurulu,ben bu bilgisayara
eski bir hard diskimi(seagate 40gb) bağlamak istiyorum.Eski hard diskimi
daha önceden 2 partion'a ayırmıştım (C,D)ve c bölümünde yüklü olan
winxp'yi çökertmiştim.Şimdi bu hard diskte d bölümünde saklı olan
dosyalarıma erişebilmek için yardımlarınızı bekliyorum.

-Eski hard diskte şuan düzgün çalışan bir işletim istemi olmadığı için
taktığım zaman herhangi bir işletim sitemi yüklü değil,yanlış sistem
disketi filan gibi hatalar veriyor.

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
saygılarımla....