[Pardus-kullanicilari] internet ile ilgli ufak bir sorun..

selim ok selimok at gmail.com
11 Oca 2007 Per 19:49:39 EET

Merhaba,

yurttan baglandigimda hic bir problem yasamiyorum. Giris yapamadigim hic bir
> site yok.
> Ama velakin, isten baglandigimda pardus islemcimi kullanirken google gibi,
> radikal.com gibi, yahoo search gibi sitelere giremiyorum.
> ( burada internet baglantimda sorun olduu dusunule bilir ama
> bilgisayarimda windows da yuklu, windows islemciyi kullanirken, iayni sorunu
> yasamiyorum )

isyeri ve uni icin kullandiginiz baglanti ayarlarinin isim sunucusu (dns)
ayarlari farkli mi? Eger farkliysa bu isim sunucusundan kaynaklaniyor
olabilir. Vekil Sunucu (proxy) kullaniyor musunuz? Is yeri icin
kullandiginiz tüm ayalarin, pardus ve windows üzerinde ayni olduguna emin
misiniz?

ikinci bir sey ise ;

> firefox uyumlu oldugunu bildigim bir kac site var , ( windows da da
> firefox kullaniyordum, windows kullanirken firefoxum ile duzgun calisan bu
> siteler pardus kullanirken dogru calismior )

Bunlar hangi siteler acaba adreslerini yazabilir misiniz? Bu siteler flash
animasyon iceriyorsa, bu durumu normal karsilayabiliriz. Cünkü linux altinda
flash animasyonlarla ilgili henüz cözülmemis bir problemimiz var.

Iyi calismalar,
Selim