[Pardus-kullanicilari] Hata: Composite yöneticisi

selim ok selimok at gmail.com
11 Oca 2007 Per 19:24:02 EET

Söylediklerinizden anladigim kadariyla cift ekran kullaniyorsunuz. Composite
eklentisi veya yöneticisi  nedir bilmiyorum ama sorun xorg ayarlari ile
ilgili gibi. Mümkünse, /etc/x11/xorg.conf dosyanizin icerigini,
kullandiginiz ekran karti ve ekranlara ait bilgileri buraya yazar misiniz?

olarak yazıyor. Tamam'a bastığımda Pardus'ta  normal şekilde çalışmaya devam

Böyle olduguna göre ufak bir hata olsa gerek. Anlik degisen birseyler oluyor
ki böyle bisey cikiyor, nedir acaba diye düsünüyorum...

Bu arada Hüseyin Bey cidden nerden geldiniz pisi rdb fikrine? Ben hic bir
bag kuramadim. Bunu aciklayabilirseniz, bilmedigimiz bir nokta varsa gözden
geciririz.

Iyi calismalar,
Selim