[Pardus-kullanicilari] E-posta Listesi kullanırken....

Hikmet TEMİZ hikmettemiz at maliye.gov.tr
11 Oca 2007 Per 12:51:13 EET

Atamert Ölçgen wrote On 11-01-2007 12:39:

> Ben de cevabın alıntıların üstüne değil altına yazılmasını rica
> edeceğim. (Yukarıdan aşağıya doğru okuyoruz sonuçta)

Bir konuyada ben değinmek istiyorum. Listeye bir konu ile ilgili bir şey
sormadan önce http://liste.pardus.org.tr/arama/ sayfasından sorulacak
sorunun daha önce listede geçip geçmediğinin kontrol edilip ondan sonra
buraya yazılması liste kullanıcıları tarafından memnuniyetle
karşılanacaktır. Önemle rica olunur.