[Pardus-kullanicilari] E-posta Listesi kullanýrken....

Koray Löker loker at pardus.org.tr
11 Oca 2007 Per 12:21:14 EET

Sevgili kullanıcı listesi üyeleri,

Genel bir hatırlatma olarak, mesajların okunurluğunu arttırabilmek için,
alıntı yapma şekline ve miktarına dikkat çekmek istiyorum.

Mesajı yanıtlarken, istemci programınız/servis alıntı yapıyorsa lütfen
alıntıyı düzenleyin... Yanıtladığınız mesajın tamamını kendi mesajınızda
görmek çoğunlukla işimize hiç yaramayan bir sürü kalabalık anlamına gelir.

==
Merhaba,

10.01.2007 tarihinde Pardus Kullanıcı < falanca at pardus.org.tr> yazmış:
> PiSi programcığını sürekli çalışır tutmak istemiyorum, bu durumda güncelleme
> olduğunda nasıl haberim olacak?
Duyuru listesine abone olarak güncellemeleri takip edebilirsiniz...

Ä°mza
Mesaj sonu
==

Yukardaki mesaj sizce de aşağıdaki mesaj örneğinden daha okunur değil mi? Bir
de bu mesajlaşmanın bir iki kere daha devam ettiği örneklere listeden bir
bakın, kim neyi yazmış, o an okuduğumuz mesajda ne deniyor anlamak
zorlaşıyor...

Lütfen alıntı yapıyorsak gereksiz bölümleri silerek ve mesajın yanıtladığımız
bölümünü hatırlatmaktan ibaret miktarını kullanarak yapalım.

==
Merhaba,

10.01.2007 tarihinde Pardus Kullanıcı < falanca at hotmail.com> yazmış: