[Pardus-kullanicilari] AİRTİES WUS 200 SORUNU

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
11 Oca 2007 Per 11:19:36 EET

HAKAN ARIN wrote On 11-01-2007 01:55:
> Ahmet arkaşımız ve airties firması sizin sorununuzu çözmüş gibi
> görünmekte ama sizden bir ricam olacak. Bir Airties müşterisi olarak
> firmadan gerçek Airties sürücüsü talep etmeniz.
>
> Bende firma ile iletişim kurdum ve gerçektende Pardus üzerine kurulum
> ile ilgileniyorlar. Ancak Linux sistemler ile çalışacak ndiswrapper
> ile kullanılan Windows sürücüleri yerine orjinal Linux sürücülerini
> oluşturmaları müşterilerin üzerinde oluşturmaya çalıştıkları imajı
> yani türk mühendislerinin tasarımı ve bir Türk firmasını
> desteklememizi nerdeyse gönülden sağlayan imajı yerine oturacaktır.

> [...]
Yanlış anlaşılmasın kimseye tavsiyede bulunduğum yok, ama Hakan Bey'in
sözlerine katılıyorum. Donanım üreticisi, herhalde gurur duymamız
gereken, firmamızdan linux sürücülerini talep etmek dışında
yapabileceğimiz çok da fazla birşey yok.

Ben AirTies ile bağlantı kurduğumda "linux de neymiş bizi ilgilendirmez"
şeklinde bir tavırları vardı. Ama belki de ben ve benim gibi birkaç
kişinin telefonu onları Hakan Bey'in sözünü ettiği olumlu tavrı almaya
zorladı.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen