[Pardus-kullanicilari] Pardus'un yazıcı marifeti

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Oca 2007 Per 10:07:35 EET

Arkadaşım
Batuhan arkadaşımızın dedikleri gerçek kızımın vergi iade zarfını doldurmak
için winxp ye geçtim işim bittikten sonra Hp Psc 1315 yazıcımdan çıktı
alıyordum başlarda koyu olan print sonraki sayfalarda silik çıkmaya başladı
ve kartuşun bitme aşamasında olduğu uyarısı verdi.Metrodan Kartuş aldım
iyice bitsin öyle takarım düşüncesinde idim, Dün Pardus da print almam
gerekti 18 sayfa hepside normal tonda baskı ve 3 scan edipbüyütüp baskı
aldım herşey normal,bitti gözüken kartuş hala baskı veriyor.Merak ettim
winxp ye geçtim tek sayfalık baskı yine silik ve kartuş bitik uyarısı. Öyle
tahmin ediyorumki kartuşun dibinde kalan 3-5 miligram mürekkebi yok sayıyor
bu da kartuşun 1/5 veya1/6 sı kadar siz düşünün daha ne kadar baskı
vereceğini.Kolay gelsin bol Parduslu günler

11.01.2007 tarihinde Fatih Genç <komuthan at gmail.com> yazmış: