[Pardus-kullanicilari] Ynt:güncelleme sonrasý ulaþýlamayan disk bölümleri

Bülent Potur bpotur at gmail.com
10 Oca 2007 Çar 23:16:21 EET

Evet sanırım bu Pardus 2007 de bir böcek. Yada bilinçli olarak böyle
yapılmış.
Şöyle ki kurulum bittiğinde hda1 in bootable flamasını kaldırıyor.
hda5 e Pardusu kurdu iseniz oraya bir bootable flaması koyuyor.
Hatta bazan kurulum % 50 ye geldiÄŸinde aniden kesildiÄŸinde sabit disk
tamamen iptal oldu gibi görünüyor.
Önerim:
Bilgisayarı knoppix CD sinden açın (hiç açmadığı bilgisayar görmedim)
konsolu açın (komut istemi) su (enter) cfdisk (enter) hda1 i tekrar boot
işaretli hale getirip, diske yazdırın. yes ya da evet yazıp tekrar
onaylamanız gerekir.
not knoppixi Türkçe açmak için ilk açar iken knoppix lang=tr yazıp
enterlemek gerekiyor.

*yucel turk* yucelturk2000 at yahoo.com
<pardus-kullanicilari%40uludag.org.tr?Subject=%5BPardus-kullanicilari%5D%20%3D%3Futf-8%3Fq%3Fg%3DC3%3DBCncelleme_sonras%3DC4%3DB1_ula%3F%3D%0A%20%3D%3Futf-8%3Fb%3FxZ/EsWxhbWF5YW4gZGlzayBiw7Zsw7xtbGVyaQ%3D%3D%3F%3D&In-Reply-To=>
*10 Oca 2007 Çar 21:46:33 EET

*

4 ocakta pardusu güncelledim ve bir daha diğer disk bölümlerine
ulaşamıyorum bu konuda yardımlarınızı bekliyorum..
  yücel Türk

*
*