[Pardus-kullanicilari] Merhaba

agerbeta agerbeta agerbeta at hotmail.com
10 Oca 2007 Çar 21:06:55 EET

Merhaba be serkan size mesaj yazmıştım ama galiba üye olmadgım için
ulaşmamış öncelikle şunu gurula söylemek istiyorumki pardus gibi bir işletim
siztemini yaptıgınız için Allah razı olsun pardusu yeni kurdum ama hiç
birşeyini bilmeden bile arayüz olarak mikemmel inşallah öğreniriz sizlerin
yardımıyla türklerin böyle birşey yapması kadar mutlu edici hiç ir olay
yoktur sanırım emegi geçen herkesten Allah razı olsun guruluyum ve mutluyum

benim size bir kaç sorum olacak öncelikle dışarıdan bir paket program
yüklemek istesek nasıl yapacagız
birde örnegin windows da bir yere girdiğinde cerezleri bir klasöre atıyordu
örnek olarak web girince girmiş oldugun yerler bir dosya içinde toplanıyordu
pardus da böyle bir klasör varmı geçmiş dosyaları nasıl görebilecegiz ve
tabiki bir sürü sorular olacak ama yavaş yavaş şimdiden teşekkür eder
başarılar dilerim Serkan

Hava durumunu bizden ögrenin ve evden öyle çikin!
http://www.msn.com.tr/havadurumu/